lördag 7 juni 2014

från skolan.

Idag har jag haft en dag helt för mig själv. Är ensam hemma och började med att måla denna tavla som har stått ofärdig i flera månader. Har filmat hela processen och är inte klar än så oroa er inte.
Passade även på att fota saker jag har gjort i kurserna form, estetisk kommunikation och bild, fortsättningskurs. Dessa två skålar har jag ringlat med lera.
Denna näve gjorde jag i siporex.  
En gubbe i lera och ett ägg i lera. 
Blev nöjdast med denna under denna termin. Förra terminen var det nog min Harry Potter burk. 
Försökte göra haim i ståltråd. 
Vi fick även göra djurmasker så jag gjorde en vattenbråck. Ska bli roligt att på maskerad med denna.
Har även målat denna i olja. Kommer mer från bild kursen men det kan jag printa in. Denna är dock nästan en meter bred så passar inte i skannern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar