måndag 14 juli 2014

senaste veckorna genom mobilen.

Den senaste veckan har jag jobbat på stallet och har bland annat fyllt på vattenkar två gånger om dagen. Viktigt när det varit så varmt. 
Har ätit smörgårdstårta för första gången när vi firade mormor i stugan! Sen har jag tagit tag i körkortsplugget på riktigt och fått tider och sånt när det smäller. Läskigt men ska bli skönt. 
Chillade i mitt nya extra rum med alla mina tavlor. Har tecknat Lily Allen men det vet ni redan.
Sydde en kjol av lite tyg som fanns över från klänningen. Har också köpt mer tyg så ska försöka få ihop ett linne imorgon!
Nu på sommaren har jag massa tid och har därför börjat cykla. Två mil förra lördagen och tre och en halv denna lördag. Sen cyklade jag och Carin för att bada, så skönt. 
Fina hästar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar