söndag 14 december 2014

Januari-april

Dags att göra en kort summering av året.

januari.
Började med att Pluto gick bort, så ingen bra start på året. En månad senare blev Frosty så dålig att han fick också lämna oss <3 Jag klädde mig i leopardmönstrat och mådde sådär men det blev bättre.

februari.
Åkte till Köpenhamn på sportlovet och blev andel på Wille då. En helg åkte jag, mamma och Julia till Göteborg på Gothenburg Horse Show. Blev en månad med mycket i skolan och kallt ute. 

mars.
Fick hoppa Hildie på en tävling utanför Lund, det gick bra men det kändes som jag redan har gjort detta eftersom jag hade henne i nästan 1,5 år innan. Sen fotade jag andra tävlingar och tecknade lite grann. 

april.
Såg Lunds SuperBowl för första gången, vi var så peppade hela dagen. Köpte även mina favoritjeans som jag fortfarande använder minst en gång i veckan. Fikade hos Tora med Carin och vi kunde sitta i t-shirt. Hoppade Wille på en klubbtävling och red i havet för första gången. Sprang också 5km med Julia i AIDS-loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar