torsdag 18 december 2014

Maj till juli

maj
I maj fick vi fota i studion på kursen fotografisk bild, det var sjukt skoj trots att kursen var mindre skoj. Sen hoppade jag och Wille vår första pay and jump i Lomma, det gick bra. Gick på vernissage med Julia och gick på hagsläpp  några timmar senare. Det var Lundakarneval där jag såg bland annat Linnea Henriksson.

juni
Fyllde 18 den andra och det var helt amazing att vara myndig. Efter att besökt massa studenter en vecka började en veckas ridläger som var skoj och jag fick självförtroendet att börja växa. Firade inte midsommar utan drog till London med Julia på söndag morgon. Vi åkte till Brighton och Harry Potter Studios, åt god mat och lärde känna staden.


juli
Jag jobbade i stallet under en vecka och red ut Wille varje dag, det var så mysigt. Sen åkte jag och familjen till Palma, Mallorca och solade, badade, åt gott en vecka. Efter det blev det tre veckor på ett fritids för även om det var något som jag inte såg så mycket fram emot var det bra erfarenhet. Till sist körde jag mest bil med mamma hela sommarlovet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar