tisdag 10 mars 2015

Mobilbilder från veckan som gått

Förra fredagen körde jag upp till Göteborg med mamma för att gå på bland annat Gothenburg Horseshow på söndagen! Här chillar jag efter en lång och tråkigt körtur. 
På lördagen provade jag minst tjugo balklänningar för det är snart dags. Men ingen passade eller var inom ett rimligt pris. Har dock hittat några på asos som jag nog ska köpa. Däremot hittade jag två tröjor och ett par jeans i Göteborg.
Hade på mig den nya tröjan på söndagen. I torsdags tog Cia denna bild när vi red lektion, månen var magisk och det är äntligen ljust när man rider.
I fredags lyxade jag och Julia till det med middag på Gattostretto. Efter det gick vi på bio och såg Dear White People, rekommenderas verkligen!  
På lördagen och söndagen var jag med Viktor hela dagen. Efter en lång dag inne drog vi till Skrylle på söndagen och åt lunch och läste körkortsteori till en mycket vacker solnedgång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar