söndag 15 mars 2015

Senaste-listan

Min senaste pinnade bild på Pinterest: 
Simon Birch (Armenian, U.K. born, based Hong Kong) - Clayface, 2013 Paintings: Oil on Canvas som jag tyckte var fin. 

Mitt senaste inkommande sms: "Är ni nere" från pappa som inte hittade oss på IKEA.

Mitt senaste inkommande kik-appen: "Midnight boy? :P"

Mitt senaste skickade mail: Frågade om något sommarjobb, typiskt ung-student-som-är-fattig mejl.

Mitt senaste sparade blogginlägg på Bloglovin: detta, för nya recept är alltid spännande.

Mitt senaste lagda ord på wordfeud: TOG för 15 poäng

Min senaste klarade bana på two dots: 238!

Mitt senaste telefonsamtal: Pappa som undrade var på IKEA vi befann oss.

Min senaste seriebesatthet: Lookings nya säsong. Asså kolla bara Richies blick </3



Mitt senaste skickade facebookmeddelande: "Bara jag får vara med dig så är det bra, men kom hit om när du vill"

Min senaste nedladdade app: tror faktiskt det var chrome-appen men kommer inte ihåg.

Mitt senaste recept jag lagade: lagade vitkålssallad med dressing som jag fick slå upp ett recept för.

Min senaste att följa på Instagram: Fotografiska museum som har en ny fotograf som vikarierar varje vecka.

Min senaste nya blogg att följa: made by mary, tänkte börja följa lite fler matbloggare.

Min senaste sedda film/tv-serie: såg greys härom dagen. Det är typ den enda serien jag ser just nu.

Min senaste bild att bli taggad i på Facebook: 

Wille <3

Min senaste spelade låt på Spotify: just nu: Markus Krunegård - Hell Yeah Norrtälje (Live at Spotify)

listan är snodd från Sandra med lite ändringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar