tisdag 7 april 2015

Instagram från januari till april

På jullovet åkte jag och Viktor till Köpenhamn och besökte bland annat Glyptoteket, byggnaden var mycket mäktig och hans kläder matchade precis in.

Jag ställde bland annat ut fyra akvareller på Domkyrkoforum i januari.
En morgon var det såhär fint i stallet.

Men i Italien var inte vädret sämre plus en massa fina berg.
Tecknade klänningar i februari.
Åkte skidor i Alperna.

Lärde mig att göra inbakade flätor på mig själv under sportlovsveckan.
Viktor igen <3

Gjorde en snabb efterrätt en kväll.
Det var våffeldagen och såklart skulle den firas.

Bakade scones till Julia en morgon.
Har börjat rita mer vilket är skoj!
Julia och jag tog en runda i helgen för att se våra nya grannar i stugan. Nämligen tre alpackor som är supersöta!!

Igår lagade mamma en middag som påminde så mycket om sommaren. Det var halloumi och spenat fyllda kycklingfiléer med sparris, aubergine och cocktailtomater. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar