fredag 3 juli 2015

Från sommarlovets första dag till nu

Eftersom jag inte kunnat blogga på några veckor får ni nu en kort sammanfattning av mobilbilder.
Här är jag och Julia på Nellies student under fredagen. Jag var astrött och ville mest sova på kvällen men maten var god och trevligt sällskap!
På söndagen började mitt sista ridläger med Wille. Vi hoppade högt, red dressyrprogram, galopperade ute och sånt som är härligt att göra. 
På midsommar var jag hos Hanna med några vänner. Vi åt gott, spelade brännboll och hängde. 
Började teckna på en häst för jag var uttråkad. 
Sen började jag jobba en vecka på kontor och hade på mig en vit polotröja från weekday och jeans. På andra bilder har jag mina nya shorts från nike och tröja från h&m när jag och mamma är ute och går i det fina vädret.
Igår träffade jag Carin och Tora i Malmö och fikade och snackade igenom livet. Vi passade även på att ta årets första dopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar