onsdag 29 juli 2015

Ny update med mobilbilder

För några veckor sedan var det supervarmt i Skåne så jag och Julia tog tog och buss till stranden utanför Helsingborg. Sen tog vi även en runda i centrum, en väldigt fin stad med mycket god glass!
På kvällen åt vi middag i Malmö. Sen hämtade vi gott och dricka hos Julia för att förpeppa i Stadsparken för att sen gå på mejeriets sommarfest. Tyvärr kom Julia inte in innan tolv då det var gratis insläpp men jag hittade några att hänga med och det blev en låååång kväll. Så härligt att man kunde sitta ute hela natten och se soluppgången utan att frysa. 
En annan dag cyklade jag till stan i mina coola skor och hämtade engångskamerabilderna.
Förra helgen fick jag ett sms från Julia och bara: ska vi äta middag ikväll? och jag var trött och sliten efter stallet och behövde mat så varför inte. Vi slutade på inferno och åt vegohamburgare och drack öl. Livet <3
De senaste fyra veckorna har jag tagit hand om dessa ponnys. Det är så fint att se deras lycka när en kommer på morgonen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar