söndag 9 augusti 2015

En selfiebomb

Tyckte Sandra Beijers inlägg om hennes selfies var himla roligt så gjorde ett eget. Det är bara att skrolla ner.I sängen tar jag tydligen ofta selfies när jag inte vill stiga upp.
Även i skolan när lektionerna var så himla tråkiga. 
Såklart finns det en del med hästarna också.
Sen har vi det magiska ljuset i badrummet. Bakgrunden kanske inte är den snyggaste men man känner sig så snygg ändå, haha.
Om du har mig på snapchat kan det hända att på fredagar uppdateras min my story.
Sen blir några grupies även om jag är dåliga på att ta de. 
Om det inte är med Julia, då blir det en del...
På stranden måste en ju fota sig för att det händer sällan att jag solar i Sverige. Längst ner till vänster är från i onsdags när jag sprang 5 km och slutade på stranden där jag tog ett dopp i havet när jag fortfarande eftersvettades, bästa känslan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar