fredag 21 augusti 2015

Way Out West

Nu ska vi gå igenom mina dagar på Way Out West. Det började som sagt på torsdagen och såhär såg ingången ut. 
Fört ut var bästa Kindness, han var fab och bäst <3
Eftersom vi var funktionärer fick vi ha dessa band tills vi hade jobbat våra pass. 
Sist ut på torsdagen blev Beck, har knappt lyssnat på honom innan men det var en bra avslutning. 
Nu: fredag!
Då såg vi bland annat years & years. 
Och Little Jinder.
Som gästades av Zara Larsson och Rebecka & Fiona. 
Carin hade med sig sin kamera så här kommer lite bilder hon tog. 
Alltså vädret, stämningen och sällskapet <3
Felicia! 
Sen såg vi Florence and the Machine, hon hade så mycket energi och var nog festivalens bästa spelning.
Till sist blev det efterfest på Bananpiren där jag och Lo stod längst fram på Jonathan Johansson.
Sista dagen: lördag! Då var det dags för mig att jobba. Började klockan elva med att städa och hade tolv timmar framför mig. Tyvärr kom det ösregn efter halva dagen så fick gå runt i ponchos och lukta sopor resten av dagen. 
Till sist mötte jag upp resten av gänget under denna skylt och vi åkte tillbaka till hotellet och sov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar