tisdag 29 september 2015

Tisdagssvepet

Tänkte att Sandra på niotillfem har måndagspepp och älskar det sååå mycket. Därför ska jag från och med NU börja med tisdagssvepet. Kommer ta upp sånt som är bra politiskt, feministiskt eller bara allmänt bra/sött.

Vill bara att dessa kläder från asos ska finnas i min garderob nu. Eller i alla fall att jag ska ta tag i den och rensa ut lite sommarkläder så jag faktiskt kan se alla höstkläder.

Disclosures nya album är ju <333 Var lite orolig när jag hörde Bang That som inte alls var bra men efter Omen tillsammans med Sam Smith visste jag att albumet skulle äga och det gör det verkligen.

Såg Comspiracy innan ikväll och wow. Så lite världen är medveten om när det gäller kött industrin och dess påverkan på miljön. Finns dessutom på netflix!

Ett till album som släpptes för ett tag sedan är Ryan Adams coveralbum på Taylor Swiths 1989. Så mysigt och the Smiths inspirerat! Sorry att det blev mycket dudes men denna månad har det släppts mycket bra musik av dudes. Hoppas det blir lite ändring på det snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar