onsdag 9 september 2015

Trettioen frågor om allt blandat

120712

1. Var är din mobiltelefon?
Precis bredvid min vänstra armbåge på mitt skrivbord.

2. Var är din andra hälft? 
Är osäker om jag har någon andra hälft men Julia är i Lyon och resen av familjen är med mig hemma.

3. Ditt hår?
Det är otvättat och uppsatt så som jag ska ha det på jobbet.

150515_1 (2)

4. Ditt humör? 
Sådär, har hicka som inte vill försvinna, har lite ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Skulle simma idag men orkade verkligen inte. Har liksom ingen energi.

5. Din dagsplan? 
Dagen är nästan slut men idag har jag jobbat och ska snart äta och sen ta det lugnt resten av kvällen.

6. Det bästa du vet? 
Vakna upp utvilad och inte ensam.

120223

7. Din dröm i natt? 
Kommer inte ihåg den :(

8. Ditt livsmål? 
Just nu: komma på var jag verkligen är passionerad för.

9. Rummet du är i? 
Mitt sovrum och det har blommiga tapeter, är inte jättestort men inte jättelitet. Mitt i rummet står en säng och annars är det fyllt med böcker, kläder, konstnärsmaterial och tidningar.

10. Din hobby? 
Fotografering, bloggande, träning och mat.

11. Din skräck? 
Mörker och mardrömmar.

12. Var vill du vara om sex år? 
Då är jag 25 och vill plugga någonstans ute i världen eller i Sverige. Innan dess vill jag ha rest en massa och gärna hitta någon söt kille om tiden passar rätt till.

130325

13. Var var du igår kväll? 
Framför soffan och kollade på en usel match från Sveriges sida.

14. Vad är du inte? 
Redo för framtiden och kylan.

15. En sak du önskar dig? 
Fred för alla flyktingar och se till att världen gör något åt varför de tvingas fly.

131206

16. Var växte du upp? 
I Lund och i samma hus som jag sitter i just nu.

17. Det senaste du gjorde? 
Kollade på The Killing på netflix.

18. Dina kläder? 
Blommig tröja från Zara och mjuka byxor från Cos.

140302

19. Din tv? 
Snarare familjens men den är svart och lagom stor. Dock med skärmbränning som består av text-tv.

20. Ditt/dina husdjur? 
Inga :(

21. Din dator? 
En vit Sony vaio som hänger med i sina bästa dagar.

22. Din bästa ägodel?
Min kamera även om den är cirka fem år gammal och mobilen såklart.

140419_15274807814_o

23. Saknar någon? 
Ja, Julia och vänner som jag ser allt för sällan.

24. Din bil? 
Haha, har ingen egen men hemma har vi en volvo och en bmw som jag använder när jag behöver.

25. Något du inte har på dig? 
Varken skor eller smink.

26. Favoritaffär? 
Stora mataffärer utomlands.

121201

27. Din sommar? 
Jobbade en del men när vädret var fint umgicks jag mycket med familjen och lyssnade på bra musik. Även om den inte blev som jag tänkt blev den bra.

28. Älskar någon? 
Inte kärleksälska, nej.

29. Favoritfärg? 
Vinrött, mörkgrönt och alla andra höstfärger.

141224

30. När skrattade du senast?
Till lundajodels alla vildanden-skämt <3

31. När grät du senast?
Igår när jag pluggade med mamma, blev så frustrerad över mig själv och att mitt tänkande inte alltid vill hänga med så som jag vill.

Snodde listan från Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar