söndag 18 oktober 2015

Min lördag genom mobilkameran


kl 10
Började dagen med gröt på mandelmjölk med banan och müsli. Till det drack jag kaffe och havrejuice. 

kl 11
Cyklade genom hela Lund till jobbet.

kl 16.30
Cyklade hem från jobbet.

kl 17
Åt lunch-ish och uppdaterade mig på vad som hade hänt på internet.

kl 18
Gjorde mig i ordning för kvällen genom att duscha och klippa luggen så jag kan se igen. Hade på mig mina nya skor från Bianco.

kl 18
Det har blivit kallt ute och halsduken har kommit fram.

kl 22
Efter en middag hos släkten i Staffanstorp träffade jag Felicia och Sasha på Smålands nation som hade klubb. Där beställde jag en grön drink som smakade päron och sötmedel. 

kl 22-02
Dansade till 90-tals musik och bara hade superskoj! Sen tog jag bussen hem och somnade gott.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar