söndag 25 oktober 2015

Sex år senare

Jaha, nu har jag bloggat i 6 år. Vilket är sjuuuukt länge. Är ju just nu i Rom så detta är tidsinställt men tänkte svara på en lista om bloggandet för nöjets skull.


Hur länge har du bloggat? 
6 år, precis.

På vilka sajter? 
Blogg.se och blogspot

Vad är det bästa med att blogga?
En lång dagbok att gå tillbaka i.

Vem tar dina bilder och vad har du för kamera? 
Jag, någon familjemedlem eller kompisar. Använder en Canon eos 450D  och oftast med 30mm objektiv men har även ett 50mm och 18-200mm. Ibland blir det mobilbilder och då med en iphone 5.

 Har du lärt känna någon genom bloggandet? 
Nej eller nja, har träffat folk med gemensamma vänner som läst min blogg utan att jag vetat om det.

Vilket blogginlägg har du fått flest kommentarer på? 
Vet inte men detta har mest sidovisningar.

Hur många läsare har du i månaden? 
Typ runt 1000 sidovisningar men det bryr jag mig inte så mycket om.

Vilken tid på dygnet bloggar du helst? 
Efter skolan tiden, så runt 16-18.

Nämn en blogg som du tycker mycket om. 
Denna är ju helt underbar.

Vilket är det bästa bud du har fått? 
Haha kommer aldrig få något bud.

Och det konstigaste? 
-

Hur ser du ut när du bloggar? 
Sitter vid skrivbordet med krökt rygg och stökigt skrivbord.

Hur många inlägg skriver du i veckan? 
Detta varierar väldigt mycket på hur mycket jag gör under en vecka men typ 3-6.

Hur mycket tid lägger du på din blogg då? 
Kanske någon timme om dagen.

Kan du leva på din blogg? 
Absolut inte. Men det hade varit drömmen att göra någon gång i framtiden.

Har du några gamla headers på lager? 
Är lat och orkar inte leta upp alla men över på inlägget finns en!

Nämn ett gammalt blogginlägg som känns. 
Både inlägget om Stella och Frosty är jobbiga att läsa igenom. Men annars brukar jag inte vara så personlig i bloggen, vilket kanske är lite tråkigt? Kommentera gärna om ni vill ha mer åsiktsinlägg! Är lite sugen på att skriva lite om träning men ge gärna andra förslag.

Hur länge kommer du blogga?
Tills jag inte orkar och det hoppas jag blir aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar