tisdag 13 oktober 2015

Tisdagssvepet 2

Två podcaster en kan lyssna på är Flora & Frida för den verkar så ärlig och rolig, har bara lyssnat på ett och ett halvt avsnitt så vågar inte uttrycka mig för mycket men jag gillar det har jag hört hittills.

En annan är Sa du vegan? som handlar om veganism, feminism och samhället. Ibland lite kliché men samtidigt försöker de lyfta fram att en kan vara onyttig vegan med mera. Intressant lyssning i alla fall.
Sen vill jag tipsa om Fannys blogg, hon skriver om träning och hälsa samt bakar nyttiga kakor som ser SÅ goda ut.

110426 110426 110426Men varför lägger hon upp bilder på Rom från 2011 tänker ni? Jo, jag och resten av min kurs åker dit nästa vecka i fem dagar för att vandra i de antika fotspåren. SÅ pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar