söndag 1 november 2015

November i fem år tillbaka

2010
Såg Lady Gaga för andra gången i Malmö och tävlade med Hildie som jag var andel på då.

2011
Blev fotad i Stadsparken av Luisa för första gången och detta är nog fortfarande min mest gillade profilbild på facebook. Tog även massa webcambilder och tecknade en massa, fy vad duktig jag var då. 

2012
Började gymnasiet och på höstlovet var jag på halloweenmiddag hos Inez. Hade även på mig skjortor och stickat. 
2013
Såg Bastille i Köpenhamn med Julia en eftermiddag. Sydde mitt första plagg hemma, det blev då en kjol som finns kvar i garderoben. Bakade även julgodis till en julfika hos Tora. Till sist såg jag Daniel Adams-Ray i Malmö. 

2014
Hoppade Wille, träffade Sandra Beijer och fick min bok signerad, sydde en till kjol och bar även detta år stickat med kjol. 

Ska bli spännande hur november 2015 kommer se ut men just nu är det en resa till Lyon och träffa Julia, jobba en del på Max och stallet och umgås med familj och vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar