lördag 26 december 2015

Årets bästa


3 bästa böckerna jag läste:
Lena Dunham - Not that kind of girl
George Orwell - 1984
Jenny Jägerfeld - Här ligger jag och blöder

2 bästa filmerna jag såg på bio:
Hunger Games: Mockingjay part 2
Amy

10 bästa låtarna som släpptes:
Jamie xx, Young Thog, Popcaan - I know there´s gonna be (good times)
XOV - DTTM (Don´t talk to me)
Den svenska björnstammen - Du är så
Titiyo - Taxi
TUAI, Jon Henrik Fjällgren - Full Moon Party
Justin Beiber - Sorry
The Weekend, Eminem - The Hills - remix
Lana Del Ray - Art deco
Florence and the Machine - What kind of man
Madi Banja - Hollywood

Kan vi säga att 2015 var hiphopets år??


5 bästa recepten jag lagade:
Raviolis med smak av basilika
Bönpastarecept nr. 2
Muffins fyllda med hemmagjord äppelmos
Kokt torsk med nypotatis och brysselkål
Vegetarisk lasagne (främst tomatsåsen <3)

5 bästa tv-serierna jag såg:
Please like me
Orange is the new black
Mad Men
Games of thrones
Master of None


4 bästa outfiterna jag bar:
Balkvällen
Topp med matchande kjol
Polotröjor
Vita skinnjackan


5 bästa konserterna:
Jungle på Mejeriet
Little Jinder på Mejeriet
Florence and the Machine på Way out West
Years & Years på Way ouy West
Markus Krunegård på Mejeriet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar