fredag 18 december 2015

Fredagslista:

Det sista du sa högt? 
Säkert något tråkigt som "okej"

Vad har du druckit idag? 
Ett glas havremjölk med smak av mango och apelsin samt en kopp kaffe med iKaffe

150514 Vad var det senaste du åt? 
Havregrynsgröt med banan, kvarg och müsli.

Vad var det senaste du köpte? 
Två shots i onsdags till mig och Felicia när vi var på klubb

150808 Vad är det för färg på din ytterdörr? 
Vit

Vad är det för väder hos dig nu? 
Jättegrått och dimmigt

Godaste glassmaken?
Gillar sorbeter som smakar fräscht

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Ja det gör jag nog men tror också att det inte alltid behöver vara kärlek vid första ögonkastet för att en relation ska fungera. Den växer ju med tiden och kanske en relation som sker vid första ögonkastet inte alls fungerar. Kärlek är så svårt att förstå.

Sover du tungt? 
Ja för det mesta

Drömmer du mardrömmar?
Det händer väldigt sällan

Trivs du med ditt(dina) jobb?
Jo men det skulle jag säga.

121011
Favoritklädsel? 
Gillar kläder som är sköna men som jag känner mig snygg och sexig i.

Vad ser du om du tittar till höger? 
Min garderob med bilder från de senaste åren

IMG_0968 Vad gör dig glad just nu?
Att helgen är fylld med planer som ska bli roliga

Vad ska du göra härnäst? 
Äta lunch, slappa lite mer tills jag måste cykla till jobbet

Höger- eller vänsterhänt?
Vänster 


Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov mycket djupt

Vad gjorde du för 15 min sedan? 
Klädde granen med Julia

Humör just nu? 
Det är bra

140622 Favoritgodis? 
Vegansk lakrits och choklad

Kläder just nu?
T-shirt och svarta jeans

Sommarplaner? 
Det är ju en evighet dit!!!! Jag har ju inte ens några planer till januari :((

Hur många kuddar sover du med? 
Två

Stjärntecken?
Tvilling

130800 Vad längtar du mest efter just nu? 
Sommar och sol och äventyr

Favoritlåt just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar