lördag 5 december 2015

Profilbilder på fejjan genom åren

Tänkte att både Hanna och Flora hade skrivit inlägg om deras gamla profilbilder på facebook den senaste veckan. Och eftersom jag tycker det är himla roligt att själv läsa gör jag samma sak här. Så vi börjar 2008 när jag skaffade mitt andra facebookkonto för jag tyckte det var så tråkigt först så att jag la ner mitt första.

Min första bild är alltså när jag tävlat i hoppning utklädd som Johan Palm.......................

Sen kom jag väldigt nära kameran och kunde inte alls matcha kläder.

Denna tog jag i pyjamas och en lampa underifrån, var så himla nöjd. Detta var 2010.

Skaffade fish-eyelins och tyckte tydligen om denna tröja för den uppkommer väldigt ofta.

Sommaren 2010 hängde jag på Falsterbo Horse Show.

Lekte modell med Julia :))

Var i London med mamma och posade framför en fejkad tegelvägg med LV väska.

Och denna bilden är tagen av Julia och gillar den så himla mycket fortfarande.

Denna är tagen av Luisa i stadsparken i Lund och blev mycket uppskattad. Här börjar min period av att inte se glad ut på profilbilderna.

Ännu ett modellförsök.

Klippte av håret och en lugg på det, ska nog aldrig skaffa såhär kort hår igen...

Tycker också dessa bilder är assnygga.

Här är när jag fyllde 17 och hade kompisar över för att fira och de kastade konfetti över hela mig.

Ännu en till Luisabild men hon är ju så duktig fotograf!! och även om det började regna och var svinkallt när bilden togs blev den bra.

För ett år sedan var jag och Julia på P3 älskar i Lund och träffade hela Christer & Morgan gänget. Var så sjukt oförberedd på bilden men den blev ju najs.

Och denna har jag nu, kände att jag var tvungen att byta nu när jag klippte lugg så att folk visste att det var jag (och man ser min målning i bakgrunden som passar sjukt bra in i färgerna). Men är på ständig jakt efter en ny eftersom jag inte riktigt gillar selfies/mobilbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar