tisdag 26 januari 2016

Jag har bytt rum

20160126I helgen tog jag och resten av familjen tag i ett projekt vi har pratat om ett tag, eller sen jag bestämde mig för att satsa på att jobba i vår. Nämligen för mig att flytta ur till vårt extrarum där Julia även bodde efter sina månader i Paris. Så jag har inrett det nu och tänkte visa er. Här är mitt megaskrivbord som jag har velat ha så länge.

20160126Till höger är sängen och bilder på väggen plus Walk The Moon planschen från när de var i Lund. Sen gardinerna ska jag nog byta ut, vill bara hitta ett snygg tyg.

20160126Bakom skrivbordet är det en byrå med kläder, en bokhylla och en hängare med alla mina väskor. Såklart hänger mina egna målningar på väggarna.

20160126Ett hjärta och en kvinnosymbol på spegeln men hoppas det fylls på med mer efter hand.

20160126På fönsterbrädan är det tre krukor och en liten lergubbe som funderar över livet.

20160126Lite smink, nagellack och smycken.

20160126Har även ett eget badrum med så kallad "Stockholmsdusch". Alltså att en drar ut handfatet och väggen den sitter på sen blir det en dusch, sjukt funktionssmart lösning. 

Sådär, nu har ni sett mitt nya rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar