söndag 17 januari 2016

Söndagssammanfattning

Tänkte göra en sammanfattning över veckan trots att jag har haft en ganska tråkig vecka, önskar bara att det hade hänt lite mer under dagarna för kvällarna har varit asroliga. Men här är lite bilder från den. Började veckan med att få hem mina kläder från asos. Här är en byxdress i jeans med öppen rygg. Ska rocka den så i sommar.

På måndagen gick jag tre kilometer i Skrylle med pappa och fikade efteråt. Det är sånt vi kan göra nu när båda är hemma.

Sen drog jag ut med Felicia och hennes kurskompis på kvällen till Västgöta nation. Lite konstigt att gå ut på en måndag men det var bra drag där och lagom mycket folk. Sen gick vi hem till mig och sov i mitt rum.

På tisdagen var det lite slödag, fick ju inte jättemycket sömn. Men en rolig grej var att min två års gamla bild på Flora var på hennes blogg. Blev en aning förvånad.

På onsdagen blev det pub på Blekingska nation med Felicia och Sacha. De hade musikquiz som vi inte klarade så bra men det var trevligt ändå.

Precis som alla andra har jag börjat hänga mer på gymmet i januari.

Sen i fredags jobbade jag först fem timmar och sen tog jag tåget till Malmö för att dansa på KB med Hanna, vilket också var mycket skoj. Och det var min vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar