måndag 22 februari 2016

Två helger i matbilder

Även om jag är sämst på att ta bilder på mina middagar, blir alltid så att när allt är i magen så kommer jag på det. Men här är lite bilder som jag lyckats ta. 

Förra veckan lagade mamma hel fisk i ugn med potatis, rödbetor och morötter. Mycket mycket gott även om det är lite klurigt att få bort alla ben och filéa själv men det är värt det. 

En lördag träffade jag Julia på Helsingkronas brunch för att äta så mycket pga mat + bakis = <3

I helgen skickade jag ett sms till pappa där det stod "Ägg?" för att jag hörde att han var uppe. Så när jag kom in stod äggen och kokade. Till det blev det macka, knäckebröd och kaffe. Åts på sammetsduk för vi hade haft gäster, lyxen alltså. 

Samma kväll träffade jag Julia och åt indiskt på stan för vi skulle se Little Jinder på Mejeriet. Men innan konserten tog vi en öl på Wermlands nation. 

Här är jag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar