söndag 17 april 2016

Söndagslista

160415

HAR DU? 
Folköl i kylen: 
Nej och känner inget behov att ha det.
Något husdjur: 
Nej men önskar jag hade.
Någon favoriträtt: 
Pasta med tomatsås eller med avocado och pinjenötter.
Puder på dig: 
Nix, är helt osminkad.
Några framtidsplaner: 
Nej, vet vad jag ska göra fram till juni men får väl se sen.
Någon sjukdom:
Har kanske blivit smittad med svinkoppor men hoppas det försvinner snarast.
Gymkort:
Japp japp!
Några MVG:n/A:n: 
I högstadiet hade jag väl runt 5 stycken och gymnasiet var det A i nästan alla bildkurser men bara i en teoretisk kurs.
Något beroende: 
Tror inte det.
Nagellack: 
Inget just nu men har haft orange och rött hela veckan.
Någon vän som bor i ett annat land: 
Inte det heller.

160415

VEM? 
Avskyr du: 
Donald Trump
Längtar du mest efter: 
Det ni ;)
Stör du dig på: 
Folk som stöttar Donald Trump
Gosar du med: 
Myser låter bättre. Gör det iaf väldigt sällan men ibland så.
Lagar mat: 
Mamma eller jag, beror lite med vem jag äter med eller när jag kommer hem.
Diskar: 
Den som gjorde det smutsigt.

VILKEN? 
Tidning läser du: 
Sydsvenskan varje morgon jag är hemma
Buss åker du oftast: 
3:an eller 6:an eller gul buss mot Åkarp
Dag fyller du år: 
2 juni (snart!!)
Årstid föredrar du: 
SOMMAR alla dagar i veckan

160415

VAD? 
Gör du nu: 
Slöar i sängen
Gör dig till en bra människa: 
Försöker lyssna och vara snäll mot andra
Gör dig till en dålig människa: 
Dålig på att ta beslut och initiativ
Vill du arbeta med: 
Ingen jädra aning
Är roligast just nu: 
Har skattat åt New Girl hela förmiddagen och hade glömt hur roligt det är
Har du på dig nu: 
Svart kjol, strumpbyxor och långärmad tröja
Äger du för skor: 
Dr Martens, sneakers, schollsandaler och lite annat
Har du för storlek i skor: 
37,5
Läser du för bok: 
Tänkte börja på Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker i veckan
Ska du göra nu: 
Sova(skrev denna igår kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar