onsdag 15 juni 2016

Lista om kläder

160528

Vad är din jag vet inte vad jag ska ha på mig-outfit? 
Jeans och t-shirt/polotröja, alltså det som oftast är senast inköpt

Vad sover du i?
Pyjamas tröja och byxor/short, ibland trosor och ibland naken

Var köper du dina kläder?
H&M, gina tricot, asos, second hand, monki

Vad har du helst på dig när du ska ut och dansa?
Någon bekväm klänning eller tajta jeans

20160512-2

Vad är dina bästa life hacks när det kommer till kläder? 
Våga klippa lite i kläder men sy till efteråt så det inte syns
Investera i lite nya underkläder när du mår sämre

Hur ofta köper du kläder?
Ungefär var annan månad

Vad är det störigaste i din garderob?
Att jag inte har allt samlat på samma ställe och att jag inte kan rensa så det är alldeles för mycket där

Vad gör du med kläder du inte använder?
Lägger de i en annan garderob, kan verkligen inte slänga/ge bort kläder om de inte är sönder

150129

Vilka plagg har du svårt att hitta?
Alla men mest jeans och shorts som sitter bra samt träningströjor

Hur förvarar du dina kläder?
I lådor i garderoben och under sängen

Vad känner du dig fin i?
Balklänningen kände jag mig väldigt fin i

Vad undviker du i klädväg?
Högklackat, för mycket hud, lite för tjata kragar

150602_18412075582_o

Vad har du på dig när du degar runt hemma?
Pyjamas eller vanliga kläder

Hur sorterar du ut dina kläder?
Sorterar allt efter vilket sorts plagg det är och sen lägger har undan de stickade tröjorna på sommaren

Vilka plagg är underskattade?
Polotröjor och lösa byxor, kanske inte tillsammans då

Hur ofta tvättar du? 
Mamma tvättar ofta hos oss och några gånger i veckan. Jag hjälper till när det behövs :))

140625

Vad använder du ofta för underkläder?
Svarta, gärna trosor i syntetmaterial och bygel-bh (har testat utan men tycker inte jag passar i det)

Vilka är de snyggaste plaggen du vet på killar? 
Skjortor och ganska tajta jeans

141017

Vad har du burit som folk har rynkat på näsan åt?
Haha hela mellanstadiet --> högstadiet gjorde folk det

Vad saknar du i din garderob? 
Lite mer baskläder

Handen på hjärtat: kan du sy?
Ja det skulle jag säga! Tror jag snart är uppe i 10-15 plagg som jag har sytt, typ som denna kjol:

160107

Hittade listan hos Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar