tisdag 5 juli 2016

Eskilstuna, cityfestival och Strömsholm

20160704-I lördags åkte halva gänget till Eskilstuna för att se min kusins lägenhet och shoppa lite. Det är så fint med vatten i en stad, något jag saknar i Lund.

20160704-1Vi fick springa till lunchstället för att slippa regnet. Malin hade hittat ett café med matvåfflor och jag åt min med hummus.

20160704-2Lite arkitektur i staden.

20160704-3På kvällen ville jag gå på konsert i Västerås så fick med mig pappa som sällskap. Det var nämligen en minifestival och Little Jinder spelade så jag var bara tvungen att se henne. Tycker hon är lika bra även om det var sjätte gången. Det är något med hennes texter och röst som berör mig så otroligt mycket.

20160704-4Senare på kvällen spelade Daniel Adams Ray och eftersom vädret var fint stannade vi och såg honom med. SÅ grym han är.

20160704-5Dagen efter tog vi en promenad runt Strömsholms slott och stallen däromkring. Nästa dag körde vi tillbaka till Lund igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar