onsdag 28 september 2016

20 snabba frågor

160528

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Har verkligen ingen aning :/

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex måste ändå vara det bästa.

3. Har du bra självförtroende?
Ja men det tycker jag ändå. Som Sandra Beijer skrev, det blir verkligen bättre för varje år som går. Jag tänker ofta att vad liten jag var för ett år sedan.

150925
Jag för precis ett år sedan.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Hoppa fallskärm, gå på en baklänges dejt och äga en Sony A7

5. Beskriv ditt drömutseende.
Fräknar som syns, gröna ögon och muskulösa armar.

6. Någon du har kysst?
De jag har varit tillsammans med.

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Använder fortfarande kläder från 2011 regelbundet. Både snålt och miljövänligt. Men har nog inte kvar några kläder från när jag var riktigt liten.

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Jadå! Ser ut såhär:
20160612-2

9. Vad väljer du, godis eller chips? 
Chips, gärna lantchips :))

10. Hur uppvaktar man dig?
Är rolig, pratar mycket och ställer frågor. Bara är intresserad och intressant.

11. Har du rykten efter dig?
Haha, tror inte det.

12. Din absolut sämsta egenskap? 
Har svårt för sociala sammanhang ibland.

13. Din bästa egenskap?
Tycker jag är bra på att se till så att alla har det bra.

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Har ändå funderat lite på detta de senaste månaderna pga blivit singel. Och tror det verkligen beror på. Båda individerna behöver en paus och hitta en vardag utan varandra och det tar ett tag. Sen tror jag att man kan utan problem bli vänner igen. Men det är verkligen individuellt och beror på vad som har hänt.

15. Har du kysst en kompis?
Nix

16. Hade du kunnat ha distansförhållande? 
Ja det tror jag.

17. Hur lång är du?
166 cm.

18. En vacker person?
Saga West från Dolores Haze.

19. Ett boktips?
Blivit så himla dålig på att läsa de senaste månaderna men jobbar mig fortfarande igenom i varje ögonblick är vi fortfarande vid liv av Tom Malmquist.

20. Bäst just nu?
Hela månaden kommer svaret vara låten Sitter på en dröm med Daniel och Oskar.

20160417-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar