tisdag 27 december 2016

Nio mest likade på instagram

På hemsidan 2016bestnine.com kan en se vilka av ens instagrambilder som fick flest likes i år. Jag med mina 258 följare har fått 1951 likes på mina 78 bilder i år.

Vi går igenom de från nian till ettan.

NIO
En skiss på en modell i blyerts, konst går alltid hem på instagram.


ÅTTA
En utsikt över Krakows gamla stad.


SJU
Skäms över kvalitén på denna men så kan det bli när bilder skickas över Facebook. I alla fall från i år när jag klädde granen.


SEX
Jag och pappa badade i Sandviken. Jag ville upp och han var mest intresserad över temperaturen i havet.


FEM
Ett höstlöv i akvarell.


FYRA
Jag i Lyon med morotskaka och espresso.


TRE
När jag gjorde hemgjord pasta.


TVÅ
När jag målade en tavla så la jag upp en bild mitt i processen.


ETT
Med 48 likes blev denna etta. Är tagen under studentveckan med min snygg-tröja. Tycker att färgerna passar så bra tillsammans i bilden och den känns så somrig. Detta blev även min profilbild på Facebook under några månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar