tisdag 3 januari 2017

2017

Det är 2 0 1 7 och nu åker jag till Köpenhamn för att sen flyga mot Kenya om två dagar. Borta i tre månader och har jag inga fler mål eller planer för årets resterande nio månader. Kanske börjar jag läsa i höst. Kanske reser jag ännu mer. Kanske flyttar jag utomlands. Kanske åker jag och jobbar i Alperna eller Kanada. Kanske hittar jag ett jobb jag trivs jättebra på. Vill bara ha äventyr och vara ute i naturen och ta bilder samt dansa!

Kommer bli mer aktiv på Instagram så följ mig(sonisorbet) där.
Ett foto publicerat av SONIA TIBBLIN (@sonisorbet)

Julia(tibbelbibbel) ska också ut och resa i Asien så följ henne också : )
Ett foto publicerat av julia tibblin (@tibbelbibbel)

Så vi hörs igen här den 31 mars när jag landar på Kastrup.

Och i väntan till dess kan alla Skam älskare spela detta underbara spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar