söndag 1 januari 2017

Hur det gick med 2016-målen

I januari skrev jag ett inlägg om vad jag ville göra 2016. Tänkte reflektera lite över det.
20160720-2
➱ Cykla mer på supercykeln 
Detta gjorde jag verkligen. Cyklade från Sölvesborg till Lund, Vombsjön runt och massa själv.

➱ Våga ta mer initiativ och inte vänta på att någon annan ska göra det 
Tycker jag har blivit bättre på detta. Försöker träffa vänner så en inte tappar kontakten.

160424
➱ Använda ritplattan nu när jag har köpt ny dator 
Tyvärr inte. Använde den lite i skoluppgifter men inte mer än det.

➱ Läsa mer, har varit så dålig på det senaste året 
Läste 5 böcker 2015 och 9 stycken 2016 så det är ju en positiv kurva.

161118
➱ Skissa mer spontant 
I alla fall under hösten när jag nästan gjorde en skiss varje dag.

➱ Äta med vegetariskt och vegansk
Verkligen! Har till och med kommit till det stadium där jag vågar säga till på middagar att jag vill ha vegetariskt.

160423
➱ Fylla i fler länder på min atlas över länder jag har besökt 
Har fyllt i Polen men inte mer än det.

161103
➱ Lyfta tyngre på gymmet 
Sa upp mitt gymkort i augusti för att jag kände att kroppen var helt slut. Orkade bara inte och därför har träningen varit ner prioriterad sen dess. Har mest försökt komma ut och springa ibland eller köra själv på utegymmet.

➱ Fota minst två rullar analogt
Har kanske tagit tre bilder analogt i år. Måste sluta tänka så mycket över resultatet.

20160530-6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar