måndag 29 maj 2017

Lista om sommaren

160624

Mina planer för sommaren: 
På tisdag ska jag på arbetsintervju och får kanske vikariejobb i sommar. Har ingen aning om hur mycket eller lite det kommer bli, får väl se.
Nästa vecka åker familjen till Österlen och firar m&p silverbröllop.
Åker samma vecka till min kusins student över helgen.
Sen blir det midsommar och allt är inte helt planerat inför den.
Åker sen på Roskilde med massa danskar och ska uppleva min första riktiga festival.
Sen har jag fem veckor ledigt innan vi åker och firar min kusin över en helg.
Ledigt tre veckor till och åker den 24 augusti till Göteborg i två dagar för det är häst EM där.
Sen vet jag varken vad jag ska bo eller göra.

160624
Bästa sommarstället:
Sandviken är aldrig fel på sommaren.

Här badar jag helst:
Bryggan i Sandviken eller utomlands.

20160613-5
Hur kommer du minnas din semester sen i september?
Vet inte.

Vad ser du mest fram emot?
Roskilde, vara ledig och Göteborg

160805
Vad kommer du köpa inför semestern?
Har köpt ett nytt skissblock och nya solglasögon, är så redo.

Vad kommer du äta?
Grillade grönsaker, gröt och pasta.

Vad kommer du dricka?
Flädersaft, dansk öl och iskaffe.

20160902-6
Vad kommer du ha på dig?
Lösa byxor, kjolar, skjortor och sneakers.

Det här lyssnar jag på i sommar:
Lorde, Lana Del Ray, Haim och Oskar Linnros

Favoritsommardoft:
När det regnat och solen kommer fram direkt och värmer.

Hur kommer du att göra dig illa?
Kommer säkert få myggbett och andra jobbiga bett.

130809
Vad oroar du dig för?
Att sommaren inte blir tillräckligt bra. Att jag kanske bara fastnar på något jobb och bara jobbar utan att träffa vänner.

Den ultimata sommardagen:
Bra väder, vindstilla så man kanske kan ta en cykeltur. God mat och bra sällskap.

20160720-3
Hur kommer du minnas din semester sen i september?
Hoppas verkligen att jag tycker det var en fin tid.

140720

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar