onsdag 21 juni 2017

5-lista

Det var ganska längesedan jag körde en lista här så här kommer en 5-lista som jag hittade hos Flora.

IMG_2653

5 saker jag gjorde igår kväll:

Åt svamppasta i trädgården
Åt jordgubbar med grädde
Kollade på OITNB alldeles för sent
Hängde på Messenger-appen
Somnade till en podcast

20160827-2

5 ljud jag kan höra just nu:

Löv som blåser mot varandra
Introt till Snälla bli min av Veronica Maggio
Mobilnotis
Bilbuller från Dalbyvägen
Klockan som tickar

5 plagg jag aldrig bär:

Axelvaddar
Höga strumpor till shorts/kjolar
Superkorta shorts
Sidenpyjamas
Push-up bh

20160719-2

5 saker jag gör innan jag går och lägger mig:

Rengör ansiktet
Byter om till pyjamas
Laddar mobilen
Sätter på dansspellistan och borstar tänderna
Läser lite

5 saker jag helst äter:

Hummus
Avokado
Mango
Potatis
Choklad

20160714-3

5 böcker jag vill läsa i sommar:

Min Michael av Amos Oz
Andarnas hus av Isabel Allende
Simon och ekarna av Marianne Fredriksson
Shantaram av Gregory David Roberts
Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek av Lena Andersson

5 saker som är knepiga med mig:

Har lätt för att få variga sår runt öronen
Klarar inte av oordning i kylskåp, skafferi m.m.
Testar för sällan nya saker
Köper på mig alldeles för mycket
Har otroligt svårt att ta beslut

IMG_2654

5 appar jag gillar:

VSCO
Timehop
Google Maps
Messenger
Spendee

5 saker jag ska göra i veckan:

Nog träffa Carin
Läsa
Sy en till kimono
Fira midsommar
Dricka flädersaft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar