lördag 3 juni 2017

Halva 2017 har gått

170418

Vad var bäst?
Komma på allt man saknar och uppskattar hemma, som det man bara tar för givet. Samt vilka fina vänner och familj jag har. Hur himla fint och bra Sverige är. (trots Sifos nya undersökning </3)

Vad var sämst?
Inget typ.

Vilken månad var din favorit?
Maj! Vietnam och sommar i Sverige! Två mycket bra kombinationer.

IMG_1339

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Åkte på resor med människor jag knappt känner.

Har du rest?
Om jag har. Fem länder har skrapats fram på min karta.

Vad har varit svårast?
Alla förväll. Både hemma då i början av januari. Sen barnen på barnhemmet som ville så gärna att jag skulle stanna. Sen till Emilie som jag bott med i två månader.

170309

Har du lärt dig något?
Du behöver inte så mycket för att vara lycklig.

Har du längtat efter något?
Vardagen, bara kunna gå ut och vara du. Förstå alla runt omkring dig

Har du saknat något?
Hemlagad mat, luggen och att inte leva i en 60 liters ryggsäck.

170326

Vad har varit soundtracket?
Känner mig bara så stark och motiverad så säger Bäst av Oskar Linnros. Tycker bara att hela ep:n är så fin.

Och vi förtjänar lite motherfucking fyrverkerier 
Det är inte tårar, det är smycken jag har lånat ett tag 
Låt ingen annan, låt ingen annan ta sig förbi dig 
För du är bäst baby, yes du är bäst i Sverige 
Snart 

Och du måste lita på att ni två blir för evigt babe 
Fast man aldrig träffar nån som haft sån tur 
 Du måste bara gå över bron 
Under press och utan tro 
Och denna tid den är så keff 
Men du är bäst av alla här 
Snart 

Var inte rädd

Hade du några mål för halva 2017?
Testa nya saker och fortsätta vara spontan.

Vad ser du framemot utav resten av året?
Ser framemot en bra sommar och att dansa, har ju inte gjort det på evigheter!

IMG_2071

Lista från Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar