tisdag 20 juni 2017

Sydde en kimono

IMG_2648
Idag skulle det sys! Blev en kimono efter denna väldigt enkla guide.

IMG_2649
Gjorde om måtten till meter och skrev ner guiden på post-it lappar så jag slapp ta med mig datorn till syrummet.

IMG_2650
IMG_2651
Runt en till två timmar satt jag där och pysslade. Var lite noggrannare än guiden så var nog därför det inte tog trettio minuter för mig men ville bli nöjd och inte att det skulle se slarvigt ut.

170619170619170619
Sen rockade jag den med mina schollisar och jeanskjol. Imorgon kanske jag gör en svart om min sommarjobbsintervju har gått bra, annars blir det netflix och glass.

2 kommentarer:

  1. Men shiit vad snygg, så fint tyg också! Blev så inspirerad av Klaras inlägg i Skapargäris. LÄR ju bli några såna här sydda när jag går på semester på torsdag :)

    SvaraRadera