måndag 19 juni 2017

Vecka 24 del II

IMG_2429IMG_2364
Ska gå på tre till studenter.
Besökte både Elins, Johannas och Amelias och träffade folk från ÖTR-tiden och högstadiet. 

IMG_2373
IMG_2374 Dricka eftermiddagsöl i Malmö. 
Träffade Elias, Julia och Therese på Möllan tisdag eftermiddag.

IMG_2397
Springa snabbt i mina nya löparskor. 
Blev 4 km lätt jogg genom Östra Torn/Linero i måndags, vet dock inte om det var så klok idé med tanke på att jag fick lite ont i knäet efteråt. Får istället hänga på gymmet. 

IMG_2365
Lyssna på regnet som faller ner.
I måndags bara öste det ner men sen dess har det nästan varit upphåll hela veckan. 

IMG_2432
Se klart de nya avsnitten av orange is the new black. 
Är bara på avsnitt 6 men sommaren har fler veckor. Marmorerade krukor istället.  

IMG_2529
Mysa med hästarna på ÖTR tidigt på morgonen. 
Halv sju ringde alarmet i fredags och fyra timmar senare var jag hemma igen helt utmattad. 

IMG_2534IMG_2540IMG_2547
Cykla hem sent från Mejeriet.
Stack därifrån lite innan stängning.

IMG_2570IMG_2574IMG_2583
Åka över sundet och krama alla från Kenya. 
Lördagmorgon tills nu har jag pratat min bästa danska och utvärderat min resa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar