måndag 31 juli 2017

Sista juli

I början av juli skrev jag ett inlägg om saker jag ville göra under månaden och nu kommer en sammanställning av det.

IMG_3290

- Läsa två böcker: en blev utläst och började på en annan som är på 1000 sidor med jätteliten text så det lär ta ett tag

- Dra ut en runda på supercykeln: är fortfarande rädd att detta kommer bara göra mitt knä mer skada

- Ha mer parkhäng: lite mer än vanligt men vädret tillåter seriöst inte det

170708

- Måla av franska städer: ja, det blev flera skisser under de två veckorna jag var iväg

- Gå på en utebio: nej men gick på quiz istället.

- Vandra två dagar och sova utomhus: blev "bara" en dagsvandring för jag kände inte för att sova ute ensam och på liggunderlag. Gjorde det tillräckligt länge på Roskilde.

170728

- Se en utställning på Dunkers i Helsingborg: får bli i veckan istället!

- Turista i Landskrona och hitta bilderna i en fotoutställning de har utplacerat i hela staden: tyvärr hann jag aldrig detta

- Åka till ett skånskt slott: nä men vädret har ju inte heller tillåtit så många utflykter

- Ta färjan över till Helsingör: jadå, i samband med att jag skulle till Emilie fick jag se lite av staden.

IMG_3846

- Besöka Sofieros målarvecka: blev nästan sjuk efter Roskilde så skippade detta.

- Skriva dagbok varje dag: det har nästan gått. Ibland blir det bara någon mening, ibland blir det flera sidor.

- (Kanske) klippa lugg igen: jo, men det blev lugg och är SÅ nöjd över beslutet.


170728

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar