måndag 3 juli 2017

Taggad i på sociala medier

Vi drar igenom vad jag har blivit taggad i på fejjan och instagram sen januari.


Tvättade i Kenya med Marie.
Stod på ekvator gränsen med sju andra.


Ett härligt gäng dagen innan vi drog iväg på nya äventyr.


Mina roomies under januari.


Kom till Zambia.
Internationella kvinnodagen med Emilie.


Youth Day i Zambia.
Jag och ett enormt baobab träd.
Njuter av utsikten i Tanzania.


Fikade med Tina när jag var hemma i april.
Åkte sen till Nepal.


I Kathmandu.
På Annapurna Circuit med Barry, Nicole, Rasmus och deras guide.


Tillbaka i Lund med Julia.
Hamburgare i Köpenhamn och asgoda sötpotatispommes!!


På Kao's med Tora i maj.
Efter Ice Cube posade jag framför en sjuögd tiger.

2 kommentarer:

  1. det är ju fantastiskt egentligen, hur andra genom sociala medier, kan samla minnen åt en. Alldeles underbart!

    SvaraRadera